Kalorilaskuri

Vauva 2013, kilot pois 2014!

Vauva 2013, kilot pois 2014!

Keskustelun päävalikko > Perhe ja lapset > Vauva 2013, kilot pois 2014!

Jos olet jäsen, kirjaudu tästä!

Vastaa

 
Noniin.... ajattelin laittaa jonkinlaisen keskustelun pystyyn tänne. Olen siis 26 vuotias ja 162 cm pitkä ja lähtöpaino tänne KL:ään oli 80,3 kg. Minulla siis 5 kk ikäinen poika, syntyi elokuussa. Ennestään poikia taloudessa viisi, kaksi omaa: eskarilainen ja 4.v pojat ja miehen 11 ja 7 v. pojat. Tässä ollaan vuosi toisensa jälkeen jojoiltu painon kanssa ja nyt kun parit kaverit ovat pudottaneet painoaan, niin pakkohan minunkin olisi, jos vaikka pääsisi johonkin rantakuntoon! :D
Mulla ongelmana talon pyörittäminen joten liikunta jää hyvin vähäiseksi ja minnekkään järjestettyihin jumppiin tai saleille meno voisi sanoa mahdotonta, isäntä kotona kun vasta illalla. Eli näillä ruokavalion muutoksilla sitten yritetään saada ainakin se 15 kg pois!
Olisko samassa tilanteessa olevia äityleitä? ;)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 21.1.2014
Viestejä 1
0
 

Moi!
täälä kirjoittelee pian 32v äiti. Poikia löytyy viisi ja kaikki omia. Vanhin kolmannella luokalla ja nuorin on 1v8kk. Painon pudotus alkoi 1.1.14. Pudotettavaa n. 18kg.

Kukaan muu ei projektistani tiedä,paitsi mieheneni. :)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
to 23.1.2014
Viestejä 1
0
 

Moi,
Täällä ollaan melkein samanlaisessa tilanteessa eroa löytyy ainoastaan, että talouteeni kuuluu kaksi poikaa 3kk ja 3v. Kilot pois operaation aloitin loppiaisen jälkeen ja tarkoitus olisi pudottaa myös 18kg.
Vaikeinta oli olla napostelematta, varsinkin huonosti nukutun yön jälkeen. Nyt kahden viikon jälkeen on paljon helpompaa. Nyt syön makean himooni skyr-maitovalmisteita. Niitä voi mennä kolmekin päivässä, mut kaiken herkuttelun olen saanut niillä pois.

Ensimmäisien päivien tai viikon ajan unohtelin kirjata tänne syömiseni, nyt olen tavallaan jäänyt koukkuun. Voin myös kirjata etukäteen, lounaan tai välipalan. Olen myös opetellut syömään pieniä annoksia ja ruokaa tulee laitettua suuhun melkein kahden tunnin välein. Useasti ja monipuolisesti täytyy syödäkkin, kun imetän vielä, enkä voi "ruualla" näin ollen rajusti laihduttaa. Uskon, että skyr- välipala on tällä hetkellä pelastukseni. Ne maistuu hyviltä ja niissä on vähän rasvaa ja sokeria (ei mustikka ja mansikka).

Ensimmäisen raskauden jälkeen yritin karistaa kiloja liittymällä kotijumppa nettisivuille. Sieltä löytyy useita erilaisia ohjattuja jumppia. Jos arjen pyörittämiseltä ehdit, niin mimmahh, kokeile ihmeessä.

Nyt on hyvä usko tulevaan, mutta niin on ollut aika monta kertaa ennenkin.

Tsemmpiä meille!
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
to 23.1.2014
Viestejä 2
0
 

8kk poitsun äiti kirjottelee täällä! Raskauskilot (19) ja omia kiloja (13) pudotettu tähän mennessä, vielä ois 10kg pudotettavaa normipainoon. Siitä sit peilin mukaan vielä kiloja.
Imetän vielä, joten se antaa oman vauhtipotkunsa tähän pudotukseen :)

Tsemppiä meille kaikille!
Kuis on mammoilla menny? :)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 4.2.2014
Viestejä 3
0
 

Moi! Täälläkin karistellaan raskauskiloja... Tyttö on jo 12kk ja kiloja on yhä melkein saman verran kuin heti synnytyksen jälkeen. Tuntuu, että kilot on tosi tiukassa eikä imetys ole auttanut yhtään! Tavoitepainoon matkaa nyt noin 8kg.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ke 5.2.2014
Viestejä 1
0
 

25.11.2013 syntyi kaksoset ja niitä imettelen ja koitan pudottaa raskauskiloja pikkuhiljaa.
14 kiloa tuli lisää entisten päälle. Tylsää

Ennestään lapsia 5 ja minä syön yleensä alakarpisti ja välillä hyväkarpisti tai repsuilen kuukausia Hyi yök

Repsuilut sentään vähentyneet nyt ja koitan olla tiukkana ja syödä monipuolisesti ja terveellisesti.

Nyt olen kolmena päivänä käynyt 30min sauvakäveleen ja tehnyt pikku aamujumppaa.

Urheilevalle varmasti naurettavan pientä, mutta mulle iso juttu :)

Napostelu ja pohjaton ja jatkuva nälkä vaikeuttaa ja mahdoton sokeri/hiilarikoukku.
Voisin elää pelkällä pullalla niin sanotusti.

Nyt ketoosissa alkanut helpottaa, kun olen ollut viikon putkeen. Eka päivät ketoosissa teki mieli herkkuja ihan ku ennenkin. Mutta nyt alkaa helpottaa.

Eka tavoite on ens kuun loppupuoli. Että jos saisin vanhat verkkarit jotenki rullattua jalkaan. EN tahdo ostaa uusia... se tuntuu luovuttamiselta jos ostan uusia vaatteita näitä läskejä peittämään...

Olen siis kotiäiti, ylikasvaneella tukalla, koska kampaajakin on palkinto kun pääsen alle 90kilon ja vaatteet yhä odotusajan kamppeita, kun uusia en suostu ostamaan...
Näky ei siis ole mikään silmiä hivelevä Rolling on the Floor Laugh
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 11.2.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 345
0
 

 

Vastaa
Keskustelun päävalikko > Perhe ja lapset > Vauva 2013, kilot pois 2014!