Kalorilaskuri

600 grammaa tavoitteeseen!

600 grammaa tavoitteeseen!

Keskustelun päävalikko > Yleinen keskustelu > 600 grammaa tavoitteeseen!

Jos olet jäsen, kirjaudu tästä!

Vastaa

 
Huh, enää 600 gramaa tavoitteeseen eli normaalipainoon. Olo on samalla iloinen, jännittynyt, ja toisaalta en millään malttaisi odottaa. Sitä voisi ajatella, että mitäpä sillä grammoilla on väliä, mutta jotenkin vaan tuntuu superhyvältä päästä tiettyyn kilomäärään.

Tosin, rupesin jo miettimään seuraavia tavoitteita. :) Itsellä normaalipaino on 73,3 kilossa ja nyt rupesin miettimään, että "olisipa kiva painaa alle 70 kiloa.."

Tässä viestissä ei ollut varsinaista kysymystä, halusin vaan kertoa miten onnellinen olen. Pari vuotta painoin vielä 82 kiloa, eli lähes 20kg enemmän kuin nyt.

Mielelläni kuulen muiden ajatuksia tavoitteista ja niiden saavuttamisesta!
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 2.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 32
+6
 

Hienoa kun iloitset tavoitteeseen pääsystä Taputtaa Onneva :)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 2.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 281
0
 

Onnitelut täältäkin Palkinto Hieno suoritus!

Toisten tavoitteeseen pääsy ainakin mulle tarkoittaa sitä, että se ON MAHDOLLISTA!

Itselläni on ollut tässä matkan varrella kaikenlaisia välitavoitteita, koska pudotettavaa on niin paljon. Lähtöpaino oli 85,6 kg ja painoindeksi 31.8. Ensimmäinen tavoite siis, painoindeksi alle 30 ja paino alle 80 kg.

Seuraava tavoite on päästä alle 75 kg:n ja siihen on vielä pari kiloa matkaa.

Lopullinen tavoite on sitten jotain alle 70 kg, en ole ihan vielä päättänyt, mutta kun tuo alle 70 kg on saavutettu, veikkaanpa että mulle käy samoin kuin sulle, että vois vielä vähän rutistaa. :D
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 2.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 55
0
 

Kiitos! Se on hassua, että olen kyennyt laihduttamaan todella rennosti ja ns. oikein: alle puoli kiloa viikossa järkevällä ruokavaliolla ja liikunnalla. Nyt on kuitenkin tullut sellainen olo, että voisin buustata laihtumista vaikka millä, jotta vaa'an lukemat vaan olisivat sen 73,3..

On se hassua, miten paljon mielellä on vaikutusta. Tässä vaiheessa mieli ei usko ollenkaan järkipuheita. :)

Ja todellakin, kyllä se on kaikille mahdollista! Omalla kohdallani onnistuminen oli juurikin niistä paljon puhutuista elämäntapavalinnoista kiinni: en missään kohtaa ns. "lopettanut elämistä", vaan vain yksinkertaisesti söin vähemmän. Ja on ollut hienoa, miten paljon "uutta elämää" tältä laihdutustaipaleelta on tarttunut mukaan.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 2.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 32
-1
 

Onnittelut, ihan upea saavutus Tinna! Ja ihanan positiivinen asenne sulla Tanssii riemusta

Olen itse päässyt tavotepainoon 2 kertaa elämäni aikana, mutta itselläni on se ongelma, että olen kauhee jojoilija. En vaan jaksa keskittyä siihen painonhallintaa ja kilot kertyy salakavalasti takasin. Nyt oon päättänyt, että laihdutan viimeistä kertaa! Mun täytyy ihan tosissaan keskittyä siihen tavoitepainon ylläpitoon sitten kun siihen pääsen.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 3.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 1169
0
 

73,6 kiloa... 300 grammaa enää. :D
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
pe 6.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 32
+1
 

Ihanaa Cool Onko sulla suunnitelmia miten palkitset itsesi saavutuksesta?
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
pe 6.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 55
0
 

Tänään aamulla se sitten tapahtui. :D :D :D :D Paino oli 73,2 kg eli peräti sata grammaa alle normaalipainon ylärajan. :D :D :D :D Kylläpä tätä päivää onkin odotettu!

Mitään varsinaista palkintoa minulla ei itselleni ole. Vaatteitakin olen jo tässä matkan varrella ostanut jo jonkin verran, eli akuuttia tarvetta ei niillekään oikein ole. Urheiluvaatteet on oikeastaan ainoa joita tarvitsisin. Urheilupaidossa on vaan sellainen ärsyttävä juttu, että ne tuppaavat yleensä olemaan liian lyhyitä. En tykkää kun sitten jumpassa kädet ilmaan nostaessa napa näkyy. Eih! Jos osaatte neuvoa, että mistä saa sellaisia sopivan pitkiä urheilupaitoja jumppaan, niin kertokaa. :)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 9.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 32
+4
 

Mä voin kyllä juhlia sun puolesta. :D

Oletko katsonut noita paitoja Sportamoresta? Niillä on mun mielestä aika hyvät valikoimat, joskaan parhaimmissa läskeissäni, en löytänyt sieltä tarpeeks isoja verkkareita. Ää

Myös toimitukset on nopeat, ja tosi ystävällinen asiakaspalvelu, puhun tosin vain yhden tilauksen kokemuksella.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 9.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 55
0
 

Onnittelut! Palkinto
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 10.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 1169
0
 

Ite tykkään Bia Brazilin vaatteista, samat vaatteet menevät koosta riippumatta, NEROKASTA! http://www.biabrazil.fi/
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 10.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 32
0
 

Kiitos onnitteluista ja vinkeistä! Nuo Bia Brazilin tuotteet näyttävät kyllä hyviltä.

Ehkä yksi mukavimmista asioista laihtumisessa on se, että voi aidosti käydä vaatekaupoissa ja sieltä löytyy jopa jotain ostettavaakin. :) Aiemmin oli vähän niin, että sitä kävi kurkkaamassa vaatekaupoista jotkut "isojen leidien" osastot ja yleensä lähti masentuneena pois. Nyt mulle menee yleensä L-koko ja sitä kyllä löytyy lähes joka kaupasta. On myös ihanaa, ettei ole ihan pakko ostaa strech-farkkuja. :)

Tänään paino on 73,1 kg. Tässä ollaan nyt vähän kahden vaiheilla siinä, että jatkanko vielä laihduttamista vai en. Todennäköisesti otan vähän rennommin kesäloman, mutta olisi kyllä hyvä jos sitä pääsisi vaikkapa alle 70 kilon jossain vaiheessa.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ke 11.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 32
+1
 

Palkitsin itseni pizzalla torstaina. :) Ei muuten tullut ihan kauhean hyvä olo.

Olen muuten huomannut, että yksi laihduttamisen hyvistä puolista on ollut ruokavalion terveellisyys erityisesti kuidun saannin kannalta. Vaikka oma päivittäinen kalorivajeeni on ollut vain 1200-1500kcal (riippuen liikunnasta ym.), olen lähes joka päivä päässyt lähelle kuitutavoitetta tai sen yli. Tämä on sitten näkynyt hyvänä mahan toimintana joka on lisännyt keveyttä. Tosin tuon torstaisen pizzan jälkeen maha ei ole vielä toiminut ollenkaan. :O

Oma vatsani ei kestä ollenkaan ruisleipää ja muita leipiä en oikein ole syönyt, koska niissä tuntuu olevan lähes aina valkoisia, epäterveellisiä vehnäjauhoja. Tästä huolimatta kuitutavoitteeseen pääseminen ei ole ollut kovin vaikeaa, lähinnä kasvisten ja erityisesti marjojen vuoksi.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
la 14.6.2014
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 32
0
 

 

Vastaa
Keskustelun päävalikko > Yleinen keskustelu > 600 grammaa tavoitteeseen!