Kalorilaskuri

Miksei alle 1200cal

Miksei alle 1200cal

Keskustelun päävalikko > Ravinto > Miksei alle 1200cal

Jos olet jäsen, kirjaudu tästä!

Vastaa

 
Tästäkin löytyy varmaan aikaisempiakin keskusteluja, mutta en nyt äkkisältään löytänyt :( Homman nimi on se että olen vain 157cm pitkä ja painan 57kg, peruskulutus on siinä 1555cal/vrk ja siitä kun pistää vajeeksi sen perus 500cal niin jäljelle jää 1055cal eli alle sen 1200cal. Niin kertokaas nyt idiootille miksei se minun kohdalla ole järkevää syödä alle sen 1200cal???
Nyt olen usein saanut liikuttua niin paljon että olen niillä kaloreilla päässyt yli sen 1200cal, mutta aika usein silti jäädään sen alle.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
su 17.7.2011
Viestejä 15
0
 

En tiedä, mutta arvaan, se taitaa olla turvaraja tavallisen kokoiselle idiootille. Perusteena tuolle numerolle taisi olla, että tuon verran ottaa sisäelinten ja aivojen jne normaali toiminta kaloreita.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
su 17.7.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 369
0
 

Nepuliini, olen myöskin 157 cm pitkä. mutta jo iäkkäämpi nainen. Ihannepaino minulla on vähän alle 50 kg. Iän mukana vähitellen kalorintarpeeni on laskenut, ja vähäisessä aktiviteetissa perustarve on vain luokkaa 1145 kcal/vrk. Voidakseni käyttää laskuria painontarkkailuun olen siis asetuksista joutunut poistamaan tuon turvarajan 1200 kcal/vrk, toki täysin omalla vastuullani.

Jos saan merkittyä sapuskani listaan Finelin käyttämillä nimillä, pystyn kyllä aika tarkkaan seuraamaan, että ruokani kaikkiaan sisältää kaikki päivittäin tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet . :) Toki useimpina päivinä syön yli tuon turvarajan kuitenkin.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
su 24.7.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 352
0
 

 

Vastaa
Keskustelun päävalikko > Ravinto > Miksei alle 1200cal