Kalorilaskuri

500 kcal kalorivaje

500 kcal kalorivaje


Jos olet jäsen, kirjaudu tästä!

Vastaa

 
Näytti olevan suosituksena painon pudotukselle mutta kun arvioitu energian tarpeeni on 1483 kcal vuorokaudessa niin siitä miinus 500 kcal pistäisi syömiseni alle tuhannen, 983 kaloriin.
riittäisikö pienelle tyttöselle laihtumiseen esim. 300 kalorivaje tms.?

ja juu, olen hoikka enkä halua itseäni näännyttää mutta pari kiloa tuli kavalasti ja niistä haluaisin eroon, niin ruokavaliolla kuin liikunnallakin.
eli kommentit älä hyvä tyttö laihduta pliis säästäkää, oon ollut tietynkokoinen ennen ja se tietty koko on pyrkimykseni. samoin kun proteiinin lisääminen ruokavaliooni, näytin saavan sitä liian vähän.

jo etukäteen kiitos neuvoista ja vastauksista
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
la 5.11.2005
Viestejä 1
0
 

Sehän riippuu kokonaan siitä että kuinka nopeasti haluat saada ne kahdet kilot pois.

-500 Kcal päivässä => noin kuukauden

-300 Kcal päivässä => noin 50 päivää

Mielestäni voisit käyttää sitä pienempää kalorivajetta, jos sinulla ei ole kiire laihtua. Lisäksi voit luoda sen kalorivajeen liikunnalla, etkä syömisellä. 300 kcal liikunta ei ole mikään paha urakka päivässä :wink:
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
la 5.11.2005
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 189
0
 

 suloinen kirjoitti...
näytti olevan suosituksena painon pudotukselle mutta kun arvioitu energian tarpeeni on 1483 kcal vuorokaudessa niin siitä miinus 500 kcal pistäisi syömiseni alle tuhannen, 983 kaloriin.
riittäisikö pienelle tyttöselle laihtumiseen esim. 300 kalorivaje tms.?

ja juu, olen hoikka enkä halua itseäni näännyttää mutta pari kiloa tuli kavalasti ja niistä haluaisin eroon, niin ruokavaliolla kuin liikunnallakin.
eli kommentit älä hyvä tyttö laihduta pliis säästäkää, oon ollut tietynkokoinen ennen ja se tietty koko on pyrkimykseni. samoin kun proteiinin lisääminen ruokavaliooni, näytin saavan sitä liian vähän.

jo etukäteen kiitos neuvoista ja vastauksista
Jos syötit kulutuslaskuriin laihdutustavoitteesi niin tämä arvioitu energian tarpeesi sisältää jo kalorivajeen joten älä enää siitä vähennä 500kcal tai edes tuota 300kcal :)

-Tero
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
su 6.11.2005
0
 

Yleensä ei suositella alle 1400kcal syömistä. Tietenkin laihduttaessa ei voi syödä yli kulutusta. Kulutusta voi lisätä harjoittamalla liikuntaa.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 20.12.2005
Viestejä 20
0
 

 

Vastaa