Kalorilaskuri

Haaste: -500g vartissa!

Haaste: -500g vartissa!

Keskustelun päävalikko > Yleinen keskustelu > Haaste: -500g vartissa!

Jos olet jäsen, kirjaudu tästä!

Vastaa

 
Kävin tänään luovuttamassa verta. Aikaa kului itse toimitukseen vartin verran, huilaukseen ja eväiden tankkaukseen toinen samanmoinen, alle puolessa tunnissa päivän hyvä työ tehty. Edellisestä luovutuskerrasta oli hujahtanut jo 5 vuotta, vaikka luulin "ihan vähän aikaa sitten" käyneeni.

Haastan kaikki yli 50-kiloiset ja muutenkin luovutuskelpoiset tekemään saman! Veripalvelun sivuilta voi käydä katsomassa veripankin tilannetta, tällä hetkellä ainoastaan AB-verta on riittävästi. Samassa paikassa voi myös tehdä pikatsekkauksen soveltuvuudestaan verenluovuttajaksi.

http://www.veripalvelu.fi/

Otatko haasteen vastaan?
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
to 8.3.2012
Viestejä 6
+3
 

Mä käyn säännöllisesti luovuttamassa ja meen taas ensi kuun lopulla, kun edellisestä luovutuksesta on kulunut tarpeeksi aikaa. Yksi luovutus tänä vuonna jo takana siis. :) Tätä ei voi kyllä ikinä mainostaa liikaa, pienellä teolla voi saada niin paljon hyvää monelle ihmiselle. Hyvä homma!
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
pe 9.3.2012
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 198
+1
 

Mäki käyn säännöllisen epäsäännöllisesti pääasiassa plasmanluovutuksessa. Sopii hyvin AB:lle, jolla hemppa ei yleensä huitele missään taivaissa :) .
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
pe 9.3.2012
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 93
+1
 

Säännöllinen luovuttaja minäkin. Helmikuussa kävin viimeksi, joten ei paljon ennen kesää asiaa uudestaan luovutukseen.

Todella pienellä vaivalla saa itselleen hyvän mielen ja toiselle suuren avun *ihastuu*
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
pe 9.3.2012
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 836
+1
 

Voi, mä kävisin niin mielelläni luovuttamassa, mutta kun ei ne mua huoli :(
Pari kertaa olen ehtinyt luovutaa, ennen kuin mulla aloitettiin lääkitys joka estää luovuttamisen.
Olen siis luovutuskiellossa lääkitykseni takia Eih!
Siksi haastankin kaikki kykenevät luovuttajat ehdottomasti luovuttamaan. Vappukin tekee tuloaan ja verta varmasti tullaan tarvitsemaan.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 10.4.2012
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 31
0
 

Säännöllinen luovuttaja täälläkin Vilkuttaa

Nyt on menossa pakollinen puolen vuoden karenssi tekonivelen vuoksi, mutta heti kesäkuussa kun karenssi on ohi, menen taas luovuttamaan :)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
pe 13.4.2012
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 1179
+1
 

Nyt kaikki kynnelle kykenevät luovuttamaan! Nyt on kova pula verestä, joten nyt olisi hyvä aika mennä, jos vaan pystyy. Itse aion mennä tänään ja haastan kaikki kykenevät tekemään saman! :)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
to 10.5.2012
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 198
0
 

 

Vastaa
Keskustelun päävalikko > Yleinen keskustelu > Haaste: -500g vartissa!