Kalorilaskuri

Sivujen ylläpitäjä, mikä tausta toiminnalle

Sivujen ylläpitäjä, mikä tausta toiminnalle

Keskustelun päävalikko > Yleinen keskustelu > Sivujen ylläpitäjä, mikä tausta toiminnalle

Jos olet jäsen, kirjaudu tästä!

Vastaa

 

Vierailija
Kiinnostaisi vähän että kuka on sivujen ylläpitäjä, mikä tausta toiminnalle?? Onko omaa kokemusta painonhallinnasta...
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 31.5.2005
0
 

 Anonymous kirjoitti...
Kiinnostaisi vähän että kuka on sivujen ylläpitäjä, mikä tausta toiminnalle?? Onko omaa kokemusta painonhallinnasta...
Mulla ei ikävä kyllä ole mitään sankaritarinaa kerrottava :)

Kiinnostukseni ravintoon heräsi vuonna 2000, silloin aloin ekaa kertaa etsimään tietoa aiheeseen liittyen. Innostus lopahti muutamaksi vuodeksi ja sen huomasin myös painon nousussa, 27.01.2004 painoin 85.6kg, joka eniten mitä olen koskaan painanut. Samoihin aikoihin aloitin kalorilaskurin todellisen kehittämisen. Tajusin että on pakollista tietää paljonko kaloreita syö päivässä, jotta pystyy joko kasvamaan tai sitten "timmiytymään" (=laihtumaan). Laihdutin itseni 76.65 kiloiseksi (28.02.2005).

Alunperin rupesin rakentamaan laskuria omaan käyttööni, mutta en myöskään sulkenut muiden käyttöä pois. Lopputulos on nyt tämä.

-Tero
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 31.5.2005
0
 

Kiitos, kun olet jaksanut nähdä vaivaa tämän eteen! Ehdottomasti paras laskuri mitä on - ja todella hyödillinen.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 31.5.2005
Viestejä 7
0
 

Kiitos kiitos, Tero. Laskuri oli ennenkin hyvä, mutta aina vaan paranee... kiitos :D
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 31.5.2005
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 103
0
 

Kiitos vaan minunkin puolestani :D Olen ollut erittäin tyytyväinen laskuriin ja vähän säikähdin, kun ei enää entinen toiminut. Heti tuli hätä, että mitenkäs tässä nyt laihdutetaan. Onneksi oli vaan siirtynyt uudelle sivulle.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 31.5.2005
Viestejä 19
0
 

Kiitos!

On hienoa lukea tällaista palautetta.
Hyvä että palvelusta on hyötyä!

-Tero
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 31.5.2005
0
 

Suuuret kiitokset Terolle!! aivan mahtavaa :D
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 31.5.2005
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 188
0
 

Kiitos myös minun puolestani...laskuri on ollut se apuväline minkä avulla olen saanut tiputettua painoa järkevästi. Elikkäs SUUR KIITOS!!! Todella kiitollinen!
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ke 13.7.2005
Viestejä 1
0
 

Kiitokset täältäkin. On loistava apuväline Hyvä homma!
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
su 7.8.2005
Viestejä 5
0
 

Aloin nyt kaivelemaan näitä vanhoja keskusteluja :wink: Hauska lukea välillä näitäkin.

Mutta tosiaan Tero, aivan mahtava palvelu. Onneksi mahdollistit, että tätä voi muutkin käyttää. KIITOS TUHANNESTI. Ja palvelu paranee jatkuvasti. Miten jaksatkin pakertaa..

Tämän monipuolisempaa ja motivoivampaa laihdutusohjelmaa saa hakea.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ti 17.4.2007
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 201
0
 

Mäkin hyppään tähän ketjuun..

Suunnattomat kiitokset täältäkin Terolle.. 15 kiloa kevyempänä kuin viimekesänä tähän aikaan ja tavoitepainossani Nauraa
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
pe 20.4.2007
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 47
0
 

Miekin olen ihan äärettömän tyytyväinen ja koukuttunut tähän laskuriin!! Oon aikasemminkin pitänyt ruokapäiväkirjaa mm. Excelissä, mutta tästä ei helppokäyttöisyytensä vuoksi voi puhua ees samana päivänä... Tosi hieno palvelu kaikkinensa :)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
to 26.4.2007
Viestejä 20
0
 

 

Vastaa
Keskustelun päävalikko > Yleinen keskustelu > Sivujen ylläpitäjä, mikä tausta toiminnalle