Kalorilaskuri

100 punnerrusta 6:ssa viikossa

100 punnerrusta 6:ssa viikossa

Keskustelun päävalikko > Liikunta ja treenaus > 100 punnerrusta 6:ssa viikossa

Jos olet jäsen, kirjaudu tästä!

Vastaa

 
Sattuipa silmään lehdestä että löytyy tälläinen 'haaste'. Aionpa muuten oikeesti koklata tätä, vaikuttaa nimittäin erittäin toteutuskelpoiselle

http://www.100punnerrusta.com/
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ke 21.9.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 113
0
 

Ja täähän on suora käännös vaan alkuperäisestä http://hundredpushups.com/ sivustosta.

Riippuen lähtökunnosta toki, tuo 6 viikkoa on kyllä aika utopistinen kehitystahti, ohjelmahan tarjoaa 6 viikko-ohjelmaa, joita sitten toistetaan jos ei saa suoritettua kokonaisuutenaan. Eli ei nyt kannata kuvitella, että kuka tahansa tämän ohjelman avulla punnertaisi 6:n viikon päästä 100 punnerrusta.

Muuten tuo on kyllä hyvä ohjelma, suosittelen lämpimästi :)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 14.11.2011
Viestejä 2
0
 

Mites sulla Slimmin on mennyt haaste? Itsekkin aattelin tuota kokeilla! :)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
la 3.12.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 887
0
 

 sarita83 kirjoitti...
Mites sulla Slimmin on mennyt haaste? Itsekkin aattelin tuota kokeilla! :)
En ole Slimmin, mutta... Mulla jää jostain syystä aina kesken. Kesällä/alkusyksystä meni jo vallan mallikkaasti, pääsin jopa yhden jalan punnerruksia (en tiedä mikä on "virallinen" nimi, mutta kuitenkin toinen jalka maassa vain ja normipunnerruksia muuten) ja reippaasti. Sitten tuli joku ihme kuumepöpö, kunto laski ja saman lenssun mukana meni siihen asti kerätty liikuntainnostuskin, enkä ole saanut kammettua itseäni samalle raiteelle takaisin, vielä.

Eli omalla kohdallani ainakin punnerukset alkoi sujua todella hyvin tuota ohjelmaa seuraamalla!
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
la 3.12.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 2802
0
 

Ok no täytyypä testailla ohjelmaa. :) Tein tänään harjoituspäivä 2:en ja tosiaan ihan aloitustasolla mennään. En osaa tehdä punnerruksia puhtaasti tai en jaksa mennä tarpeeksi alas, koska käsistä loppuu voimat. Täytyy varmaan tehdä tuo viikko 1 uudestaan...
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 5.12.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 887
0
 

Moikka, luulin että kenelläkään ei olis kiinnostusta tähän Silmänisku Onni

mä luulen kanssa että tottakai täytyy pohjalla olla jotakin että voi näinkin nopeaan tulokseen ylipäätään.

Mä en ole aloittanut tätä vielä, vaikka kuin innostuin tästä... Mä huomasin että en löydä sopivaa hetkeä tähän... Käyn normi päivätöissä ja suoraan töistä jumpalle. Yleensä pumppi, tai pyöräilytunti, tai powersteppi tai muu jumppatunti. Sitten himaan, ruuan laitto ja suihku, seuraavan päivän kamat kasaan kello onkin jo 20-21... Siinä kohtaa ei ole enää punnertamiset mielessä :D tämä rutiini siis joka arkipäivä

et jos jollakulla olis hyvä vinksukka millä lähtis liikkeelle tään arjen suunnittelussa :D
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
to 8.12.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 113
0
 

 Slimmin10 kirjoitti...
Moikka, luulin että kenelläkään ei olis kiinnostusta tähän Silmänisku Onni

mä luulen kanssa että tottakai täytyy pohjalla olla jotakin että voi näinkin nopeaan tulokseen ylipäätään.

Mä en ole aloittanut tätä vielä, vaikka kuin innostuin tästä... Mä huomasin että en löydä sopivaa hetkeä tähän... Käyn normi päivätöissä ja suoraan töistä jumpalle. Yleensä pumppi, tai pyöräilytunti, tai powersteppi tai muu jumppatunti. Sitten himaan, ruuan laitto ja suihku, seuraavan päivän kamat kasaan kello onkin jo 20-21... Siinä kohtaa ei ole enää punnertamiset mielessä :D tämä rutiini siis joka arkipäivä

et jos jollakulla olis hyvä vinksukka millä lähtis liikkeelle tään arjen suunnittelussa :D
Tuon nyt voi tehdä melkein missä vaiheessa vuorokautta tahansa. Vallankin jos ei pidä ihan suositusten mukaisia taukoja, niin max 10 min menee. Heti aamusta, jumpan jälkeen, ennen suihkua jne jne.... Riippuen työstä ja työpaikasta, jopa jollain tauolla voisi tehdä :D

Mulla jäi kans monessa välissä tekemättä, sitten ajattelin, että ei se sillä ajattelemalla tule koskaan tehdyksi, vaan se on aloitettava ja tehtävä - Just Do It! :D
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
to 8.12.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 2802
0
 

 sugarmindy kirjoitti...
 Slimmin10 kirjoitti...
Tuon nyt voi tehdä melkein missä vaiheessa vuorokautta tahansa. Vallankin jos ei pidä ihan suositusten mukaisia taukoja, niin max 10 min menee. Heti aamusta, jumpan jälkeen, ennen suihkua jne jne.... Riippuen työstä ja työpaikasta, jopa jollain tauolla voisi tehdä :D

Mulla jäi kans monessa välissä tekemättä, sitten ajattelin, että ei se sillä ajattelemalla tule koskaan tehdyksi, vaan se on aloitettava ja tehtävä - Just Do It! :D
olet kyllä ja tasan oikeassa, mun pitää asennoitua oikein.. Oon aina ajatellut että kroppa täytyisi olla lämmin jotta saan irti, jos kerta tälläseen alan. Tietäähän sen että "ei se päälle jää" mutta olis hienoa ihan SAIRAAN hienoa sanoa että minäpäs teen sata punnerrusta :D tyylipuhtaasti... Mäpäs pirruuttain koklaan ensi viikolla, heti jumppien jälkeen kotona!

Sama hommahan löytyy ainakin iPhone sovelluksena vatsoihin Silmänisku Onni
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
to 8.12.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 113
0
 

Aloitin muuten keskiviikkona taas uudestaan tuon ohjelman ;)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
pe 9.12.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 2802
0
 

Tämmöinen laskuri löytyi Androidiin:
http://www.rittr.com/pushups/

Testi vedetty. Tekisi mieli kokeilla 100 saavuttamista. Sanoo, että se olisi 65755 harjoitus punnerruksen takana :D
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
la 10.12.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 369
0
 

 sarita83 kirjoitti...
Ok no täytyypä testailla ohjelmaa. :) Tein tänään harjoituspäivä 2:en ja tosiaan ihan aloitustasolla mennään. En osaa tehdä punnerruksia puhtaasti tai en jaksa mennä tarpeeksi alas, koska käsistä loppuu voimat. Täytyy varmaan tehdä tuo viikko 1 uudestaan...
joo kantsii, näin suositellaan ihan itse ohjelmassakin
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 12.12.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 113
0
 

 

Vastaa
Keskustelun päävalikko > Liikunta ja treenaus > 100 punnerrusta 6:ssa viikossa