Kalorilaskuri

Muita kellä tavoitteena naisten kymppi 2012?

Muita kellä tavoitteena naisten kymppi 2012?

Keskustelun päävalikko > Liikunta ja treenaus > Muita kellä tavoitteena naisten kymppi 2012?

Jos olet jäsen, kirjaudu tästä!

Vastaa

 
Olisi kiva kuulla onko täällä muita aloittelevia juoksijoita, jotka haaveilevat ensi keväänä selvittävänsä naisten kympin? Itse olen todellakin aloitteleva hölkkääjä, mutta tarkoituksena olisi vielä kasvattaa juoksukuntoa ensi kevääseen mennessä :)
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
to 11.8.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 28
0
 

Mistähän löytäisi sellaisen hyvän juoksuohjelman aloittelijoille?
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 3.10.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 25
0
 

Kuntoplus -lehden nettisivuilla on kivoja juoksuohjelmia eri lähtötason ja eri tavoitteen juoksijoille
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
su 16.10.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 92
0
 

Mulla suunnitelmassa juosta naisten kymppi keväällä. Olen tänä vuonna juoksennellut jonkun verran, mutta selkä rajoittanut sitä harrastusta. Silti en ole haavetta haudannut ja välillä juoksu jo maistuu ihan hyvin. Tosin menen vain lyhyitä lenkkejä toistaiseksi (4 km) parin kuukauden juoksukiellon jälkeen. Mutta kahtellaan nyt miten kehittyy. Kelien vuoksi ulkolenkit jää vähäisiksi muutenkin. Jos käytätte Heiaheiaa liikunnan seuraamiseen, niin sinne on tullut myös valmiita ohjelmia ja sieltä voi valita esim. aloittelijan kehittävän juoksuohjelman.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 12.12.2011
Viestejä 7
0
 

 Seregi85 kirjoitti...
Mistähän löytäisi sellaisen hyvän juoksuohjelman aloittelijoille?
http://www.pori.fi/material/attachments/vapaa-aikavirasto/liikunnanohjaus/5twOyf7LV/juoksuohjelma_11
vkoa.pdf


ps - mie en ajatellu naisten kympille lähteä Nauraa hysteerisesti
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 12.12.2011
Aktiivisuus foorumissa ja ryhmissä
Viestejä 1197
0
 

No niin, ne ketkä tavoittelee naisten kymppiä 2012, niin tässä tälle viikolle minimitavoite lenkeille:

yksi lenkki reipasta kävelyä 1 h ajan, vauhtitavoite 5,5 - 6,5 km/h kuntotasostasi riippuen
2 lenkkiä rauhallista juoksua a 30 minuuttia, vauhtitavoite 7,0 - 8,5 km/h - vuorottele juoksua ja kävelyä, jos putkeen ei jaksa 30 minuuttia

Jos laitat tänne suorituksia, niin kerään kasaan itse kunkin suoritukset ja katsotaan tapaninpäivän , miten meidän viikko on mennyt!
Kovempaa ja enemmän voi lenkkeillä, mutta katsotaan, miten sujuu. Ja jos ei kukaan muu suorita, niin tuleepa itse sitten ainakin tehtyä, kun julkistaa tavoitteen. Tosin täytyy säätää omaa viikko-ohjelmaa, kun ajattelin aerobisen harjoituksen tehdä pääosin tenniksellä tällä viikolla.
Kirjoita vastausVastaa tähän viestiin
ma 19.12.2011
Viestejä 7
0
 

 

Vastaa
Keskustelun päävalikko > Liikunta ja treenaus > Muita kellä tavoitteena naisten kymppi 2012?